Månadsutvärdering - December
 
Böcker som lästes i december:
Alex Michaelides - Den tysta patienten
Mons Kallentoft & Anna Karolina - Falco
Søren Sveistrup - Kastanjemannen
Flora Wiström - Hålla andan
Adam Silvera - Allt du gav mig var minnen
Mons Kallentoft & Markus Lutteman - Heroine
Sara Stridsberg - Dyksommar
Helen Tursten - Äldre dam med onda avsikter
John Green, Maureen Johnson & Lauren Myracle - Let it snow

Varav egna: 3
Varav lånade: 6

Bästa boken: Dyksommar
Sämsta boken: Äldre dam med onda avsikter

Antal köpta:

Kommentar: Jag hade ju som mål att stressa mindre med läsningen och alltså läsa mindre. Tydligen resulterade det i att jag läste mer? Det får man väl ändå vara nöjd med tänker jag. Annars var väl läsningen ungefär som den brukar rent innehållsmässigt. Lite mediokra betyg kanske men mitt mål nästa år får kanske bli att få in fler fullpoängare! 

Böcker som ej recenserades på bloggen: