Fredagsfrågan!
 
Har du en "guilty pleasure" eller en favorit som eventuellt kan förvåna oss jerkare?
 
Jag har nog ingen bok som jag skäms över att jag gillar, inte heller någon bok som jag skäms över att ha läst då jag tycker att man aldrig ska behöva skämmas för att läsa! Jag antar att jag inte var helt överförtjust över att jag fastnade i Twilightträsket precis som alla andra, jag lyckades ju komma undan Harry Potter! Men så speciellt fast blev jag väl ändå aldrig eftersom jag bara har läst dem en gång. Däremot är kanske något oväntat att jag plöjde igenom massor av hästböcker när jag var yngre och att jag fortfarande tycker att de är himla mysiga!
 
 
#1 - bloggbohemen

Hästböcker läste jag massor när jag var liten! Vi är nog många som har gjort det.

#2 - [Anna]

Ja men i hästboks träsket har man varit, hade jag fortfarande varit lika tokig i dessa böcker hade man kunnat ha det men icket. Man har perioder där man läser olika böcker men svårt att skämmas, skämms inte författaren så varför ska jag skämmas :)

#3 - Lottens bokblogg

Twilight har nog dåligt rykte hos vissa personer kan jag tänka mig.

#4 - Lena

Hästböcker är det nog många som läst i sin ungdom!

#5 - Henrik Johansson

För mig var det krigsböcker och fantasy i tonåren och inte hästböcker ...

#6 - Monika

Hästböcker blev det några i barndomen, men jag var nog mer en Kitty-tjej :)

#7 - Boktjuven Ingerun

Asch HP är inget träsk! Twilight däremot! Den valde jag också som guilty pleasure. :)

#8 - Boktrollet

Jag är en sucker för engelsk historia och då är Phillippa Gregory en riktigt bra författare att läsa när det kommer till det. Mums! :D

#9 - Vargnatts bokhylla

Hästböcker lästes här också :) Blandat med Kittyböcker :)

#10 - Helenas bokhylla

Jag är allergisk så inga hästböcker för mig som barn. Däremot massor av "Tvillingarna" och "Kitty".

#11 - Det skulle kunna hända dig – en e-bok av Jack A

Roligt att du återvänder till din barndoms hästböcker och kan njuta av dem än idag.

Själv var jag riktigt långt ner i Wahlströms pojkbokträsk när jag var yngre. Men i dagsläget är jag nog inte sugen på att gå ner mig där igen.

#12 - Chicken

Sv: www.fanfiction.net

Heh heh, hade många kompisar som gillade hästböcker när mag var yngre. De fleska red.
Själv var jag aldrig en fan, men hadde de funnits kattböcker i samma anda så tror jag att jag skulla ha varit galen i dem. :)

#13 - Anonym

Det är ju hellöjligt att man ska behöva skämmas för att man tycker om en bok.

(Himla tråkigt att jag inte kan följa mina egna råd, det skulle göra saker och ting mycket enklare!)