Utmaning: I Bokhyllan
Härliga och fantasirika Bokugglan har utmanat oss bokbloggare!
(Ja jag refererade till "oss" som om jag deltog i ett eget släkte eller liknande live with it.)
 
Så här gör du:
Gå till din bokhylla. Till den översta hyllan, längst till höger. Räkna till din 34:e bok. Om hyllan tar slut så fortsätt till hyllan under och om du inte har 34 böcker, så börja om från ett. Ta ut boken. Fyll i formuläret här under.
 
Titel: Människa utan hund
Författare: Håkan Nesser
 
Bläddra till sidan 68 och skriv första meningen på rad 13: Henrik var Ebbas territorium, det var en inmutning som antagligen vunnit laga kraft redan i moderlivet och på den vägen var det.
Sista ordet på sidan 97: stora
En sak som finns på framsidan: En fågel.
Tredje meningen i hela boken: Det var sommar eller tidig höst.
Det första ordet du såg på sidan 33: livsvisdom
Vad tycker du om den här boken: Jag har inte läst den än.. Jag har faktiskt ganska många olästa Håkan Nesser i bokhyllan. Inte bra. Ska skärpa mig, någon gång..
 
 
 
 
#1 - Bokslott

sv: Om du ändå har Harry Potter böckerna hemma tycker jag absolut att du måste ge dem en chans till! :D

#2 - Nilmas Bokhylla

Haha, ja det är ett återkommande tema ;) Undra hur många olästa böcker vi skulle ha om vi la ihop alla ;P