Söndagens smakprov - Beautiful Darkness
 
 

Ännu en vecka är snart slut vilket såklart betyder att jag bjussar på en teaser ur den bok som jag sysselsätter mig med just nu vilket råkar vara Beutiful Darkness av Margaret Stohl & Kami Garcia som är den andra delen i Beautiful Creatures (eller Caster Chronicles som den heter på engelska). Jag måste erkänna att det här har blivit lite av en "skämsbok" för mig nästan. Jag hatälskar den. Jag vill liksom inte gilla den så pass mycket som jag faktiskt gör!
 
Fler smakbitar finner ni här, där ni även kan ladda upp er egen!
 
 
 
#1 - Evelina

Jag har inte läst dessa böcker,men jag funderar på att göra det :) Tack för smakebiten!

Svar: Jag såg att du gillade Stad av skuggor så då kan denna serie definitivt vara något för dig! :)
Carolina Edvinsson

#2 - Bokdamen

Har inte läst något i den här serien, blir nyfiken på den, får ta och kolla upp den lite mer, tack för smakbiten! :)

Svar: Ja, gör det. Skadar aldrig att ge något en chans :)
Carolina Edvinsson

#3 - Lexie

Tack för smakbiten:)

#4 - Helena, MsHisingen

Skämsbok - det låter som litterär choklad :) Kanske borde prova.

Svar: Haha, jaa jo kanske. Lite sliskigt men samtidigt syndigt gott ;)
Carolina Edvinsson

#5 - Elin Foshaug

Fin smakebit :) Jeg har hele serien, men har bare lest til og med denne boka her :)

#6 - C.R.M. Nilsson

Jag börjar bli lite nyfiken på den här serien :) Tack för smakbiten!

Svar: Det skadar inte att ge den en chans! :)
Carolina Edvinsson