PÅSKTÄVLING!
 
 
För att Långfredagen inte ska kännas alltför lång och för att det är påsk och för att det säkert finns en hel massa andra anledningar till att anordna en tävling så har jag nu genom ett samarbete med MrGizmo.se fått chansen att tävla ut en produkt ur deras sortiment värt 200 kr!
 
Om jag får tipsa om lite produkter som jag hade valt om jag satt i er sits så kanske jag hade valt ett skal till mobilen, som den här lite somriga varianten eller det här sjukt opraktiska men söta skalet eller det här för den som inte drar sig för det lilla extra. Annars tycker jag att alla borde ha en sådan här på gymmet, löprundan eller powerwalken. Perfekt för ljudböckerna! Och för er som är lyckliga ägare till en "padda" eller läsplatta kan ju kolla in skydden till dem eller varför inte ett par hörlurar? Ja, nu borde ni ha fått lite inspiration i alla fall..
 
 
Vad krävs av er för att vara med i utlottningen?
 
1. Klicka er in på MrGizmo.se och välj ut en produkt/produkter till ett värde av 200 kr.
2. Länka produkten i en kommentar till det här inlägget och meddela att ni är med och tävlar.
3. För en extra lott i tävlingen får ni gärna länka till det här inlägget i er egen blogg, om ni gör det så länka även det i kommentaren.
 
Och sedan är det klart! För ett plus i kanten får ni gärna gilla min blogg på bloglovin men det är absolut inget krav och ger heller inga extra lotter i tävlingen. Dragningen sker på söndag klockan 20.00, så ni har hela påskhelgen på er att tävla! Vinnaren presenteras både på bloggen och via mail.
 
 
LYCKA TILL OCH GLAD PÅSK!
 
 
 
 
 
#1 - Mia Eggimann

Hej! Tack för tipset, klart jag vill vara med,jag lyssnar på ljudböcker vilket gör att jag förbrukar x-antal hörlurar. hörlurar .
Jag har tipsat om det i sidan på min blogg, svårt att länka.
Påskkram
Mia


Svar: Vad kul att du vill vara med! Och jag såg länken, så du kvalificerar dig givetvis för extra lotter. Ja, hörlurar kan man inte ha för många av och gärna utplacerade på lite smarta ställen så att man aldrig är utan på t.ex bussen och tåget osv :)
Carolina Edvinsson

#2 - Mia Eggimann

Min länk försvann,,http://www.mrgizmo.se/products/igears-premium-trasselfritt-headset-rosa.html ..

#3 - Kajsa

Jag är gärna med och tävlar! Om jag vinner skulle jag vilja ha ett sånt här, färg kvittar egentligen: http://www.mrgizmo.se/products/bee-case-for-iphone-5-gron.html

Jag har skrivit om tävlingen på min blogg: http://kajsasbokblogg.wordpress.com/2013/03/29/tavling-hos-romeoandjuliet/