Vårens utgivning hos Bonnier Carlsen.
 
 
Nu har jag kollat in vårens katalog från Bonnier Carlsen och dessa fyra kommer jag att försöka få tag i så fort de kommer ut.  
Pappersstäder av John Green (29/1) 
I huvudet på colin fischer av Ashley Miller & Zack Stentz (17/2)
Gregor De hemliga tecknen av Suzanne Collins (17/3)
Stad av glas av Cassandra Clare (20/3)
 
John Green vill jag ge en ny chans eftersom jag inte har blivit övertygad än, även om många andra redan har blivit det. I huvudet på Colin Fischer låter intressant då det handlar om en fjortånårig kille med Aspergers syndrom. Angående Gregor måste jag ju veta vad som händer fortsättningsvis i Underjord. Stad av glas är den tredje i The Mortal Instrument-serien och trots att jag inte har läst den andra än så vet jag redan nu att jag kommer att läsa den här, det handlar om det här med att jag alltid vill avsluta det jag har påbörjat. 
 
 
#1 - Vargnatts bokhylla

Pappersstäder och Stad och av glas vill jag också läsa :)

#2 - Therése

Pappersstäder längtar jag med till. Har blivit lite bekväm och läser allt mer på svenska igen efter år med nästan bara engelsk... Lite kul! Pappersstäder finns med på Listan jag håller på att avverka :-)

Svar: Åh vad bra att du kommenterade nu, för det är nämligen så att jag inte kan kommentera din blogg.. :/ Det vore jättebra om du kunde ändra inställning för ditt kommentarsfält så att man kan kommentera med "namn/webbadress" om du vill alltså :) Jag skäms nästan lite för hur lite jag läser på engelska. Jag skulle ju kunna göra det men när det ändå finns en hel drös med böcker på svenska som jag vill läsa så blir jag också precis som du lite bekväm ;)
Carolina Edvinsson

#3 - Therése

Tack, visste inte ens om att det inte gick kommentera med namn/webbplats men nu kan man:-)

#4 - Maddes bokblogg

Är jättesugen på papperstäder och stad av glas!!

Svar: Jag också :) Men bra att du också kommenterade Madde för då kan jag skriva samma sak till dig som jag skrev till Therese. Det vore jättebra om du kunde ändra så att man kan kommentera din blogg med namn/webbadress för annars kan jag tyvärr inte kommentera den då jag saknar sådana konton som krävs.. Om du nu vill alltså :)
Carolina Edvinsson

#5 - Caroline - Bland böcker

Åh vad det är roligt att redan nu spana in böckerna som kommer ges ut i vår :) Tänk om man hade tid att läsa allt, bara...

Svar: Ja, då har man något att se fram emot ;) Ja men eller hur, helt omöjligt.. Listan på böcker som jag vill läsa bara växer och växer.
Carolina Edvinsson

#6 - Ylva

Jag älskar allt av John Green. Måste läsa denna!

Svar: Jag har bara läst Förr eller senare exploderar jag, så han är väl värd en chans till från mig eftersom så många verkar gilla honom :)
Carolina Edvinsson

#7 - C.R.M. Nilsson

I huvudet på Colin Fischer är jag mycket intresserad av själv :) Den verkar väldigt bra!

Svar: Ja den ser jag verkligen fram emot, verkar lite annorlunda. Och det är bra! :)
Carolina Edvinsson