Vårens utgivning hos Forum
 
 
Hos Forums utgivning i vår hittar jag tre böcker som åker direkt upp på min att-läsa-lista.
Karin Fossum - Carmen och döden (22/1)
John Verdon - Låt den onde sova (5/2)
Anders de la Motte - MemoRandom (2/4)
 
Karin Fossum ger ut en ny bok med Konrad Sejer i huvudrollen och det får mig att inse att det här är förmodligen den serien som jag inte hänger med i överhuvudtaget och att jag snart måste komma ikapp. John Verdon ger ut den tredje boken med Dave Gurney i huvudrollen och här inser jag att jag bara har läst den första. Tack för påminnelsen Forum! Anders de la Motte startar upp en ny serie i vår, så då är det nog bäst att jag läser klart hans förra nu då.
 
 
#1 - [Anna]

Jag läser oxå Karin Fossum, saknar bok 7 och sen har jag inte läst del 8, 9 , 10. Måste oxå läsa Anders de la Mottes första serie har nog bara läst Geim om jag inte minns tokigt... Shit lite böcker att ta tag i nu!!

Svar: Ja, när man tänker efter så finns det en hel drös som man vill läsa och den bara växer och växer ;)
Carolina Edvinsson