Det blir inte alltid som man har tänkt sig.

I söndags resulterade en promenad i ett biblioteksbesök som resulterade i lån av böcker, såklart.
Dessa två kom jag hem med:
Mord och mandeldoft av Camilla Läckberg och Den osynlige mannen från Salem av Christoffer Carlsson.
 
Någon av dessa som ni har läst eller tänkt att läsa?
 
Camilla Läckberg vet kanske de flesta att jag har svårt för men jag ger henne alltid en chans till av någon outgrundlig anledning. Christoffer Carlsson har jag en bok stående av i bokhyllan men den är fortfarande oläst, hoppas på att den här ger ett större sug helt enkelt.
#1 - Christoffer

Vad roligt att du lånat DEN OSYNLIGE... Hoppas att du tycker om den!

Christoffer

#2 - [Anna]

sv. Trist att få en e-bok som det är massa fel och konstig heter i :/

#3 - Zelly

Jag har läst den osynlige mannen, tyckte den var helt ok. Den första boken jag läste av denna författare och jag ser fram emot att läsa fler.

Svar: Jag kom på sedan att jag faktiskt har läst hans debut, Fallet med Vincent Franke och att jag gillade den väldigt mycket :)
Carolina Edvinsson