Istället för en blomma.

Idag ska jag på femtioårsfest hos svärföräldrarna, present fick hon redan när hon fyllde år såklart men det här är min "gåbortpresent". Eller som man brukar säga: Istället för en blomma. Jag tycker att det är kul att ge bort böcker och det är ju bra om de blir lästa istället för att bara stå i min bokhylla och samla damm.
#1 - Susanne

Jag tänker likadant! Håller längre än en blomma. Roligare också, och mer substans :)

#2 - Louise

Vad mysigt! Önskar att folk ville ge mig sånt ibland också haha, men det är mest jag som prackar på folk böcker ;)

#3 - Caroline - Bland böcker

Mycket bra gå-bort-present!

#4 - Cissi - Bokstunder

Jag gav bort Peter Robinsons bok igår till mamma tillsammans med choklad och kaffe. Ditt paket ser super ut!

Svar: Choklad, kaffe och böcker. Alla goda ting är tre :)
Carolina Edvinsson

#5 - Julia

Jag brukar också ge bort böcker , vid alla tillfällen. Tycker att en bok är den ultimata presenten. De varar längre än en blomma ;) fast egentligen handlar det nog mest om att försöka ge andra hintar om vad jag vill ha :P

Svar: Haha, ibland känns det som om jag prackar på folk böcker som de egentligen inte vill ha. Bara för att jag tycker att det är så kul ;)
Carolina Edvinsson