Efter en tur på vift har de hittat hem
 
I min brevlåda landade nyligen dessa två böcker (lite efter alla andras då mina första två exemplar tydligen hamnade på vift någonstans hos posten) så nu är de äntligen här. Den nya människan har jag läst otaliga recensioner om och majoriteten har verkat positivt inställda, jag har dock lärt mig att inte lägga så stor vikt vid det för egen del. Skuggbarn har inte varit lika omtalad tycker jag, någon som har läst?
 
Hur eller hur ska det bli spännande att hugga in i dem båda!
 
 
#1 - [Anna]

Jag har läst båda och var inte imponerad av någon av dem! :/

Svar: Nej vad tråkigt.. :/
Carolina Edvinsson

#2 - Nilmas Bokhylla

Bara läst Bermanns men är lite nyfiken på Skuggbarn. Kanske får åka hem från mässan, den som lever får se ;)

#3 - Elisaeth

Då kan vi sörja tillsammans! :D

#4 - C.R.M. Nilsson

Jag tyckte Skuggbarn var rätt bra. Den nya människan är jag väldigt sugen på att läsa.