För att jag inte ville ha för mycket tid till eftertanke i höst..

Min första dag på Biblioteks- och informationsvetenskapsprogrammet är avklarad! (1-0 till mig och en dag mindre till examen!) Fick dock inte så mycket feeling för programmet utan mest bara en hel drös med information. En av distanskurserna som jag ska läsa under hösten drog igång idag också. Kursen som fortfarande håller kvar mig lite i ekonomivärlden eftersom jag var för feg för att släppa det helt och kasta mig ut i det okända. Jo, det kan bli lite stressigt att läsa lite mer än 100%. Därför har jag en till distanskurs som väntar senare i höst. Sedan fick jag ju napp på ett extrajobb jag har sökt idag också. Den här hösten kommer att hålla mig sysselsatt minst sagt...
 
 
 
 
#1 - Lena

Ja, den här hösten/vintern kommer verkligen hålla mig sysselsatt med kurser x3 och jobb samtidigt. Kul att du också hoppat in på biblioteks- och informationsvetenskapsprogrammet :)

Svar: Haha, då är vi ju i exakt samma sits.. Jaha, går du också det alltså? Varifrån? :)
Carolina Edvinsson

#2 - Lena

Jag går den på distans i öppna universitet i Åbo i Finland. Fast det heter bara informationsvetenskap här och är kanske lite annorlundare än Sveriges, men man blir i alla fall biblioteksfunktionär/bibliotekarie/informatiker till slut :)

Svar: Jaha, hade ingen aning om att man kunde göra så. Så smidigt :)
Carolina Edvinsson

#3 - Linda

Det är nåt jag skulle vilja läsa nån gång. Du kommer verkligen ha fullt upp:).

#4 - 23 minuter

Oj ja det verkar som om din höst är fullbokad. Men va kul med Biblioteks- och informationsvetenskapsprogrammet :)

#5 - Zelly

Lycka till med studierna :)

Svar: Tack! Jag tror att det behövs för att hålla motivationen uppe ;)
Carolina Edvinsson