Triss i paket
 

Inte mindre än tre paket hade jag fått att hämta ut på posten under min vecka utomlands,
det gjorde ju hemkomsten i alla fall lite mer uthärdlig. Ni har ju redan sett dem men tänkte här presentera dem lite närmare.
 
Min mormor hälsar och säger förlåt av Fredrik Backman vill jag ju bara läsa nu direkt, allra helst redan igår! Mörk ängel är ett recensionsexemplar från Bazar förlag och är skriven av Laini Taylor som är en helt ny bekantskap för mig så det blir spännande, kan ju gå hur som helst. Sist men inte minst är det Den tredje rösten som är uppföljaren till Springfloden av Cilla & Rolf Börjlind, en bok som jag hoppas mycket på.
 
 
 
 
#1 - C.R.M. Nilsson

Backmans är värt det ;)

Mörk ängel ska jag också få hem och jag väntar på den. Har haft den på min TBR-lista ett tag.

Svar: Jag vågar inte börja läsa Backmans än eftersom jag vet att jag inte kommer att vilja lägga ifrån mig den förrän den är utläst ;) Mörk ängel är en riktig rookie hos mig, den kan sluta vart som helst.
Carolina Edvinsson

#2 - Malin

Låter som något som verkligen vägde upp ångesten över att komma tillbaka till vardagen efter en resa? :)

Svar: Ja, det var faktiskt liite roligare att komma hem när det fanns något att se fram emot ;)
Carolina Edvinsson

#3 - Linda

Tänkte precis som Malin:).

#4 - Lottens Bokblogg

Härligt!
Du är utmanad hos mig:
http://lottensbokblogg.wordpress.com/2013/09/05/fem-fragor-fem-svar/

Svar: Ska definitivt ta mig an utmaningen! ;)
Carolina Edvinsson

#5 - Bokskorpionen

Ååå, "Mormor..." längtar jag också efter!

Svar: Jag håller på och läser den nu, hittills är jag dock lite kluven.. Jag visste ju att det inte skulle bli en ny Ove men ja (:
Carolina Edvinsson

#6 - Bokskorpionen

Jag ser fram emot att läsa mer om vad du tycker om "Mormor..." när du läst klart. Det låter ju inte så lovande ...