Tipsar om min andra blogg.
 
Nu har jag skaffat en egen blogg åt Albus, så att ni slipper lyssna på mitt tjat ;) Om ni skulle vara intresserade av att kika in så finns den i alla fall på http://hundtricket.wordpress.com Jag vet, ett stort steg att lämna en bloggportal för en annan men jag kände att det här var ett smidigt sätt att testa innan/om jag flyttar över även den här. 
 
#1 - Malin

Otroligt söt liten vovve! Och finaste namnet! :)

Svar: Hehe tack eller vad man nu säger! :)
Carolina Edvinsson

#2 - David /OArYA

Nästan unikt med en bokbloggare som har hund och inte katt :) Nu har jag iofs både hund och katt men ändå. vi har en holländsk vallhundvariant av rasen Schapendoes, så det är lite åt samma håll som Albus. Så grattis till hunden, det är fantastiskt roligt att vara hundägare!

#3 - Caroline - Bland böcker

Vilken sötnos!!