Tematrio - Långa titlar
 
 
Det är dags för Tematrio och som bilden eventuellt avslöjar så rör det sig om långa titlar, sådana man har läst eller vill läsa eller aldrig skulle vilja läsa, Så här är mina.
 
1. Gunnar Ardelius - Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket
Fantastisk liten bok.
 
2. Margareta Strömstedt - Jag skulle så gärna vilja förföra dig, men jag orkar inte
Den här boken har jag plockat upp många gånger tack vare titeln men innehållet verkar inte tilltala mig alls. Någon som har läst och kan uttala sig?
 
3. Sara Ohlsson - Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag
Den här boken har jag fortfarande inte kommit fram till om jag har läst eller inte. Antingen har jag helt enkelt läst den eller så har jag tänkt läsa den så länge att jag tror att jag har läst den.
 
 
#1 - Lena

Ja det där var ju tre långa titlar. har tyvärr inte läst någon av böckerna.

#2 - C.R.M. Nilsson

Vilka härliga titlar :) Jag har inte läst en enda av dem.

#3 - Jenny H

Bra titlar och alla av svenska författare också. Trevligt. Har inte läst - än - men man blir nyfiken.

#4 - Freja

Intressant att alla tre titlarna börjar med "Jag"!

Svar: Det har jag inte ens tänkt på, kul iakttagelse ;)
Carolina Edvinsson