Mina nomineringar till Bokbloggarnas Litteraturpris 2014
 
Nu har jag skickat in mina nomineringar till Bokbloggarnas Litteraturpris (Sista datum att skicka in är 31 Januari för dig som ännu inte har hunnit med det). I år föll mina lotter på Lena Andersson - Utan personligt ansvar, Samuel Bjork - Det hänger en ängel ensam i skogen och såklart David Levithan - Världens viktigaste kyss. Håller alla tummar för att det är den sistnämnda som kammar hem priset även om jag tyvärr tror att det är för få som har läst den. Blir spännande när resultatet presenteras! 
#1 - C.R.M. Nilsson

Jag har också nominerat Världens viktigaste kyss :) Det ska bli spännande att se hur det går!

Svar: Hoppas Hoppas mest på den! :) Vet faktiskt inte vilken jag tror kommer att vinna, förra året kändes det tyvärr ganska självklart.. Men kan inte minnas att någon bok i år har blivit jättehypad och att de flesta har läst en och samma? Eller? Året är iofs långt så har säkert hänt :)
Carolina Edvinsson