Nästa secondhand på listan.
 
Häromdagen var jag inne på Erikshjälpen för att se om deras bokbestånd var något att ha och det fanns faktiskt en hel del godbitar. Dock är jag bortskämd med Kalmars priser där man fick ta fem inbundna böcker för tio kronor och tio pocket för fem kronor. Allt annat blir ju rena rama rånet i jämförelse! Dessa kom jag i alla fall ut med och tror att de kostade mellan 10kr och 15kr styck så det var ju väldigt billigt men ändå. Har man en gång upplevt det nästan gratis så glömmer man det inte ;) 
 
 
#1 - Vargnatts bokhylla

Haha känner igen det där. Här är det en affär som har Fyll en påse för 20 kronor, så då blir man nästan snål på Myrorna och liknande där en bok kostar 15 :p

Svar: Skönt att det inte bara är jag som tänker så. Jag får lite dåligt samvete eftersom det ändå går till en god sak, förhoppningsvis, men man tänker inte alltid rationellt ;)
Carolina Edvinsson