Söndagens smakprov - Fjärde riket
 
Söndag igen, vilken advent det blir i ordningen har jag inte så stor koll på men tredje gissar jag på? Hur eller hur så kommer söndagens smakprov den här gången från Fjärde riket av Maria Nygren. Jag har egentligen redan läst ut sen så recensionen dyker upp i veckan. Jag försöker ju hålla en så hög takt jag kan på utlästa böcker numera för att nå mitt mål på 100 stycken innan årets slut. Jag tror fortfarande att det kommer att gå vägen.
#1 - Boklysten

Tack för smakbiten!

#2 - Lottens bokblogg

Tack för smakbiten. Den här står på min läslista.

Svar: Jag skulle nog låna den snarare än köpa den nu med facit i hand, men å andra sidan tycker vi ju alla olika :)
Carolina Edvinsson

#3 - Maddes bokblogg

Denna finns på min önskelista! Hoppas du får en bra söndag!

Svar: Okej, ja jag skulle nog låna den snarare än köpa den om jag var du. Men vi alla tycker ju olika i och för sig :)
Carolina Edvinsson

#4 - Monika

Tack för smakbiten!

#5 - Johannasdeckarhorna

Tack för smakbiten och hoppas du når ditt mål på 100 böcker :)

Svar: Tack! Ja, jag behöver nog lägga i en extra växel snart..
Carolina Edvinsson

#6 - Åsa

Lycka till med målet för lästa böcker och tack för smakbit!

Svar: Tack! Just nu känner jag att jag behöver en lite extra push ;)
Carolina Edvinsson

#7 - astridterese

Takk for smakebiten og ha en fin adventssøndag!

#8 - Lene

Takk for smakebiten

#9 - Bokdamen

Tack för smakbiten. Den här har jag. Blir intressant att höra vad du tyckte om den. ;)

#10 - Sara Pepparkaka

Lycka till med 100 böcker!

Svar: Tack, just nu känner jag att det behövs! ;)
Carolina Edvinsson