Tematrio - Bokliga klappar
Det är dags för en Tematrio och den här veckan handlar det om bokliga önskeklappar! Berätta om tre "bokaccessoarer" du önskar eller skulle kunna tänka dig att ge bort!
 
 
 
 
1. Det här bokstödet har jag redan fingrat lite på men ännu inte slagit till. Om inte tomten kommer med det, vilket är högst otroligt med tanke på att jag inte önskat mig dem av någon så får jag nog ta saken i egna händer tror jag. Väldigt fina!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2. Bokomaten som jag har tjatat om i ett par år nu. Högst opraktisk säkert men sannerligen snyg!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3. Ett hus så att jag kan göra som finurliga Lisa Bjärbo och snickra ihop ett alldeles eget bokskåp för grannarna på gatan. Fantastisk idé! Till alla er med hus: Gör detta genast!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - Ugglanoboken

Ett bokskåp skulle ju vara helt fantastiskt!

#2 - C.R.M. Nilsson

Kul prylar :) Bokomaten verkar vara en häftig grej!

#3 - Boklysten

Ett bokskåp ska jag absolut prata med karln min om

Svar: Gör det, säkert uppskattat i närområdet !
Carolina Edvinsson

#4 - Helen

Spännande saker du hittat! Bokomaten gillar jag verkligen och den sista prylen såg jag idag om, mycket underfundigt och bra ide!

#5 - Freja

Jag läste om bokskåpet, det var en kul idé!