Månadens utmaning - Februari
 
 
Det har redan hunnit gå flera dagar in i februari och jag har ännu inte presenterat vilken utmaning jag har satt till mig själv. Det är alltså hög tid. Eftersom jag skrev i min månadsutvärdering sist att jag oftast läser ganska mediokra böcker blir min utmaning den här veckan att hitta en ny favorit, med andra ord ska jag under februari läsa en bok som av mig får högsta betyg. Det är bara att ge sig ut på jakt! Jag tar gärna emot era allra bästa tips! Ps. Det är större chans att jag läser dem om de är relativt nyutgivna och inte alltför långa. 
 
 
 
#1 - Caroline - Bland böcker

Mycket bra tema! Själv har jag läst flera riktigt "dåliga" böcker på sistone, och nu får det vara nog med måste-läsningen. Nu vill jag läsa BRA böcker :)

#2 - Mia Eggimann

Smaken är ju olika men Carin Gerhardsens deckarserie är superbra, men den kanske du läst. Katarina Wennstams Stenhjärta var superbra också.
Mia

Svar: Wennstam gillar jag ju och den boken står här i bokhyllan så den borde jag ju verkligen ta tag i då! ;något för spänningsutmaningen också kanske? :)
Carolina Edvinsson