Det här med att ha en startsträcka.
 
Då var det nya året igång! Igår gills nästan inte för då var jag inte särskilt pigg på ett nytt år med nya utmaningar, det var en utmaning bara att vakna i princip. Idag är jag dock lite mer pigg på livet. Jag har dock en ganska lång startsträcka känner jag, ledigheten har varat lite för länge och att börja plugga igen känns inte alls lockande. Men jag vet att jag borde. Vi får se om det blir något gjort idag eller om det nya året får börja från och med imorgon istället. 
 
Har ni kommit igång med det nya året än? 
#1 - Bella

Jag sitter också och tvekar i om jag ska ägna dagen åt plugg eller om morgondagen ska ta det istället. Min allra första salstenta väntar mig nästa vecka så kanske dock behövs hehe :P

Svar: Äe men det är ju en dag imorgon också ;)
Carolina Edvinsson