Hösten hos Albert Bonniers
Lars Kepler - Stalker
Publicering: 7 november
Handling: Joona Linna är försvunnen sedan mer än ett år. Nästan alla tror att han är död. Nästan alla.
Kommentar: Som jag har väntat! Jag kommer att få vänta länge till men det gör inte så mycket för nu vet jag i alla fall att det kommer en ny.
 
 
 
Caitlin Moran - Konsten att skapa en tjej
Publicering: 14 november
Handling: En uppväxtroman i Doc Martens och trasiga strumpbyxor.
Kommentar: Jag har ju inte gillat hennes tidigare men tänker att hon ändå borde ha vettiga saker att säga så jag har inte givit upp helt än.
 
 
 
 
Det här är ju endast de böckerna som jag ser fram emot mest att läsa men det finns fler författare att spana in hos Albert Bonniers i höst som bland annat Louise Boije af Gennäs, Marie Hermansson, John Grisham, Hanne-Vibeke Holst, Conn Iggulden, Stephen King, Nora Roberts och Joyce Carol Oates. Har ni spanat in något som väcker er nyfikenhet? 
 
 
 
 
#1 - [Anna]

Jaaa äntligen kommer en till Kepler :)

#2 - Vargnatts bokhylla

King, Oates och Hermanson ser jag fram emot! :)