Tillskott till bokhyllan.
 
Det var länge sedan jag hittade en bok på bibliotekets "bokbytarhylla" men häromdagen så skedde det faktiskt, Shantaram fick följa med mig hem. När jag kommer att läsa den är dock en annan femma, den är ju extremt avskräckande tjock! Fast jag har nog bara hört bra om den hittills så jag är ju allt lite sugen det ska jag inte sticka under stol med men den där femhundrasidorsgränsen är svår att övervinna tycker jag.
 
 
#1 - Linda

Den boken har jag lyckas undvika länge men snart får jag nog ta och läsa den. Men jag tror jag måste köpa den, skulle aldrig hinna läsa innan jag måste lämna tillbaka den på biblioteket;).

Svar: Haha nae, jag brukar i och för sig jobba bäst under press ;) Men visst försämras läsupplevelsen lite då.
Carolina Edvinsson

#2 - Lena

har varit på vippen att köpa denna flera gånger, men det har slutat med att jag valt andra böcker istället. Men en vacker dag så....

Svar: Ja, jag har haft lite samma sak för mig här så det var bra när den bara dök upp framför näsan på mig ;)
Carolina Edvinsson

#3 - Zelly

Jag läste denna förra året. Riktigt bra och intressant bok, hade kanske inte behövt vara så lång, men en bra bok.