Top Ten Tuesday - Omslag som konst
 
 
Jag fick bege mig ut i cyberspace för att hitta något bra förslag till veckans Top Ten Tuesday, tyvärr fann jag inte källorna till bilderna då de är hämtade på Pinterest, då temat är: Top Ten Book Covers I'd Frame As Pieces of Art. Min stil kan ni se speglas av minimalism, på gränsen till sterilt kan tyckas. Jag bjuder faktiskt bara på två omslag idag då jag känner att det räcker, less is more så att säga både när det kommer till antalet i veckans lista och omslagen som är presenterade ovan.
 
 
 
#1 - Johanna

Så olika man tycker :-) Jag rotade fram tio stycken, de flesta med mycket färg och mönster :-D

#2 - Monika

Jag är också mer för tavlor med färg på, allt annat här hemma är liksom grått, vitt, svart... :)

#3 - C.R.M. Nilsson

1984 var riktigt snyggt! Och fyndigt. Storebror ser dig nog allt...

#4 - Therése

Vilka snygga omslag, så stilrena!

#5 - Therése

Vilka snygga omslag, så stilrena!