Tematrio - Naturskildringar
 
Lillördag! Fast det känns som om den här veckan går olidligt långsamt. Ikväll är det dessutom sista tillfället för ena hundkursen, snyft.. Jag har i alla fall tråcklat ihpop en Tematrio på ämnet naturskildringar. Just naturbeskrivningar är något som jag gärna håller minimalt, antingen det eller också så bra att de inte ens märks. 
 
1. Peter May - Svarthuset
En deckargåta bland de Yttre Hebriderna, där naturen får ta minst lika stor plats som mordet.
 
2. Bea Uusma - Expeditionen: min kärlekshistoria
Den här har jag inte läst än men den har i alla fall väldigt fina naturbilder!
 
3. J.R.R Tolkien - Sagan om Ringen
Så mycket naturskildringar och noggranna betraktelser att jag inte ens orkade läsa den sist..
 
 
#1 - Sanna

Bea Uusma är jag väldigt sugen på!

Svar: Ja, den ser i alla fall fin ut ;)
Carolina Edvinsson

#2 - Lena

1:an och 3:an har jag läst och älskar. Expeditionen ligger här och väntar och jag hoppas hinna läsa den snart.ö

#3 - Freja

Tolkien har jag läst men för länge sedan, May ligger i min att läsa hög och Uusmas bok blev jag nyfiken på när jag hörde hennes fantastiska sommarprat!