Fredagsfråga - Böcker som inte får spoilas
 
Nu är jag hemma från jobbet och kan äntligen göra bokbloggsjerkan så att det sedan kan kännas som riktig fredag! Vilken bok bör man inte veta någonting alls om innan man själv läser den?
 
Annika som håller i bokbloggsjerkan svarade ju Patient 67 av Dennis Lehane och det hade väl varit mitt spontana svar också om hon inte redan hade "stulit" det men jag säger nog någon bok av Jodi Picoult. Vilken bok som fungerar som svar tycker jag i och för sig men av de jag har läst plockar jag nog ut Allt för min syster och Försvinnanden som extra viktiga att hålla för sig själv när man har läst dem. 
 
 
#1 - Boklysten

Jag gillar Jodi Picault!

#2 - Zelly

Patient 67 var ett bra svar. Måste dock erkänna att jag gillade filmen bättre än boken.

#3 - Holavedsbruden Ewa K

En okänd författare för mig. Men det är ji lite det som är grejen med jerkan.

#4 - Catharina

Ny författare för mig! Måste läggas till läslistan.
Trevlig helg

#5 - Helena, MsHisingen

Allt för min syster är ett riktigt bra svar :)

#6 - Monika

Allt för min syster har jag bara sett, inte läst. Jag blev ganska så överraskad av vändningen.

Svar: Då måste du läsa boken, har för mig att det inte är samma vändning ;)
Carolina Edvinsson

#7 - Sanna

Ja, spoilers är ett otyg!

#8 - Freja

Jag har bara läst "Allt för min syster" men den var överraskande på många sätt!