När är det fredag?
 
På lördag dyker nästa recension upp på bloggen, en bok som jag äntligen har lyckats få ner några rader om. Det finns ingen bok som har lämnat mig med så många frågetecken som den har gjort, det kan jag nästan säga med säkerhet. Jag vet fortfarande inte ens om jag tyckte att den var bra eller dålig, så förvirrad gjorde den mig. Men nu lämnar vi den för en stund, den dyker ju som sagt inte upp förrän på lördag. Och imorgon är det freeeeedag! Nu, åter till plugget..
 
 
 
#1 - Linda

Nu blir jag nyfiken på vad du tycker om den boken. Jag har den på listan men tvekar om jag ska läsa den eller inte.

#2 - Johanna

Ibland är det svårt att veta vad man ska tycka. Särskilt när man känner att man vill gilla, men inte riktigt gör det...

#3 - Vargnatts bokhylla

Det där är en bok jag är nyfiken på så ska bli intressant läsa vad du tycker! :)

#4 - 23 minuter

Det låter förvirrande, ska bli spännande att på lördag få läsa vilken den är :)