Tisdag och jag borde plugga men istället slänger jag ihop veckans lista som den här gången har temat serier, något som jag verkligen inte har problem att komma på tio stycken av. Älskar serier! Top New Series I Want To Start (New..let's say within the last year or two)
1. James Frey - Endgame. Kallelsen. (Endgame #1)
2. Mats Olsson - Straffa och låta dö (Harry Svensson #1)
3. Samuel Bjørk - Det hänger en ängel ensam i skogen (Mia Krüger och Holger Munch #1)
4. Lucifer - Skuggpojken (Danny Katz #1)
5. Chris Weitz - Överlevarna (The young world #1)
6. Kristina Ohlsson - Lotus Blues (Martin Benner #1)
7. J G N Bergfors - I dunklet döden (Brott i brytningstid #1)
8. Jenny Rogneby - Tärningen är kastad (Leona #1)
9. Salla Simukka - Röd som blod (Lumikki Andersson #1)
10. Ransom Riggs - Miss Peregrines hem för besynnerliga barn (Miss Peregrine #1)