Visste ni att det här kommer att ges ut 2015?
 
Om man är lite av en stalker på Bokus hemsida (som jag uppenbarligen är) så kan man finna att dessa deckartitlar ska ges ut under året. Det är väl i och för sig egentligen inte någon större överraskning i och med att de flesta faktiskt ger ut en bok på årlig basis. Men kul ändå, att få titel och bevis på något sätt.
 
Och just det ja, Looking for Alaska kommer också ges ut under våren under titeln Efter Alaska. John Green har verkligen fått ett uppsving i Sverige tack vare Bonnier Carlsen.
 
 
#1 - Zelly

Jag hör till en av dem få tror jag som ännu inte tröttnat på Shristoffer Silfverbielke än, så jag ser fram emot att läsa deras nya.

Svar: Gillade du till och med den senaste? Den har jag hört att till och med de hängivnaste fansen hade lite svårt för ;)
Carolina Edvinsson

#2 - Ljúfa

Jag visste att Elly Griffiths kommer släppa sjunde delen på engelska i april i år. Kul att dom kommer översätta den så snabbt... Wiiee, jag ser fram emot den!!

Svar: Ja, det blir verkligen snabbt då :) De kanske får sätta flera översättare på den ;)
Carolina Edvinsson

#3 - Anonym

Ger dom ut Looking for Alaska pp nytt eller? Den finns ju redan på svenska :)

Svar: Ja, det verkar så :)
Carolina Edvinsson

#4 - Mia Eggimann

Hämnaren vill jag givetvis läsa och kanske de andra med..

Svar: Känner igen det där.. Jag vill personligen läsa nästan allt som ges ut känns det nästan som ibland ;)
Carolina Edvinsson