Top Ten Tuesday - Spring TBR
 
 
 
Det här är min favoritlista, att lista böcker som jag planerar att läsa. Den enda svårigheten är ju egentligen att begränsa sig. Här kommer i alla fall: Top Ten Books On My Spring TBR List
 
1. Siri Pettersen - Odinsbarn
 
2. Rick Riordan - Den röda pyramiden
 
3. Benjamin Alire Sáenz - Livets outgrundliga mysterier
 
4. Ann Aguirre – Enklav 
 
5. Marie Lu – Den unga eliten 
 
6. Rainbow Rowell – Fangirl 
 
7. Johanna Nilsson – Det gröna djupet 
 
8. Marta Söderberg – Athena 
 
9. Leigh Bardugo – I ljusets makt 
 
10. Paula Hawkins – Kvinnan på tåget
 
 
#1 - Boklysten

Det var en fin lista!

#2 - C.R.M. Nilsson

I ljusets makt har jag också tänkt att läsa :) Fangirl har jag läst och älskat, och Livets outgrundliga mysterier tyckte jag riktigt bra om!

#3 - Monika

Odinsbarn är jag väldigt sugen på :)

#4 - Ewelina

Kvinnan på tåget och Odinsbarn är jag också sugen på att läsa. Dessutom sugen på att läsa något av Rainbow Rowell. Det var en härlig bild - fick verkligen vårkänslor :)

#5 - Lottens bokblogg

Vilken härlig bild! Några jag kunde tänka mig här. Den enda jag har läst är 10:an!

#6 - Maddes bokblogg

Odinsbarn vill jag också läsa!

#7 - Johanna

Håller helt med, det svåra är att begränsa sig ttill tio ;)

#8 - Helen

3,6,9 och 10 är jag också sugen på att läsa. Den unga eliten håller jag på med just nu, den är än så länge rätt bra. Odinsbarn har jag läst och jag älskade den =)