Modernista - Sommar 2016
 Modernista har kommit att bli ett förlag att räkna med känns det som, många intressanta titlar men framförallt titlar som det ofta pratas om. Jag är sugen både på Victoria Aveyards bok Glassvärdet som är en uppföljare till Röd drottning, Susan Ees bok Världen efter som är en uppföljare till Änglafall och Rick Yances bok Wendigons förbannelse som är den andra delen i serien Monstrumologen-serien men eftersom jag inte har hunnit läsa de första delarna i dessa trilogier och serier så får de vänta. Men å andra sidan har jag ju verkligen fått en anledning att ta tag i dem nu, innan nästa del kommer ut. Sedan såg jag att de kommer att få en hel del titlar i pocket som jag är nyfiken på så där blir det nog en hel del köp ändå! 
 
 
 
Jag tänker att en deckare är alltid en deckare och det är jag ju alltid nyfiken på så mer behövs väl egentligen inte sägas om varför jag är nyfiken på den här boken.