New Girl säsong 2
 
Det verkar som om jag har slöttitat en del på serier på sistone för nu har jag sett klart säsong 2 av New Girl. (Och sett om Sherlock för andra gången om nu någon skulle vara intresserad, minst lika bra denna gång såklart!) Jag tycker nog att New Girl är minst lika bra, om inte bättre i den andra säsongen. Det är inte lika tydlig grabbighet mellan Winston, Smith och Nick där Jess ska försöka ta sig in och bli en i gänget. Nu är det snarare lite Jess som är den centrala mittpunkten i konstellationen tillsammans med Nick. Winston står dock nästan helt utanför och han har liksom ingen egen story utanför gruppen, han blir lite av det femte hjulet. Det är mer romantik och kärlek i den här säsongen, pojkvänner och flickvänner betas av på löpande band. Jag kan inte riktigt peka på varför jag gillar det, jag bara gör det och då får det vara bra med det. För har man sett två säsonger kan man lika gärna se tre och så är det med det!