Lägesuppdatering
 
Jag ligger hemma och är sjuk och det enda jag kände att jag orkade med igår kväll var att lyssna på Isdraken som ljudbok. Sagt och gjort så var det just det jag gjorde via biblioteket. Älskar att tillgången till bibliotek kryper ända in i hemmen. Igår lyssnade jag till exempel via Götabiblioteken utan att behöva lämna sängen. Hur eller hur så tog det inte lång stund förrän jag somnade och sedan vaknade jag upp mitt i ett pågående krig! Det var bara att spola tillbaka och börja om och nu har jag lyssnat klart på den så recension dyker förhoppningsvis upp här i dagarna. 
 
 
 
#1 - Evelina

Krya på dig!

Svar: Tack!
Carolina Edvinsson

#2 - Vargnatts bokhylla

Hoppas du mår bättre snart!

Svar: Tack!
Carolina Edvinsson

#3 - C.R.M. Nilsson

Krya på dig!

Visst är det härligt att kunna låna från biblioteket från datorn? Det är typ det enda sättet jag lånar från stadsbiblioteket. Från universitetsbiblioteket lånar jag mer fysiska böcker.

Svar: Tack!Ja, nu lånar jag ju e-böcker så oerhört sällan men ändå! Universitetsbiblioteket borde dock satsa mer på e-böcker tycker jag. Det är så typiskt när det är kö på böckerna där ;)
Carolina Edvinsson