Gilmore Girls säsong 1
 
Jag har sett Gilmore girls tidigare men jag vet inte om jag har sett samtliga avsnitt i rad eller om jag bara har lyckats pricka rätt när det gick på TV, spelar inte så stor roll egentligen eftersom jag nu gör om och gör rätt! Jag har sett klart hela första säsongen och det är så himla bra! Det känns lite gammalt ibland och kvaliteten är väl ingen superhöjdare men det är helt klart godkänt. Jag trodde inte att jag skulle fastna i det såhär mycket, så nu vet ni varför recensioner på böcker kommer att utebli en tid framöver. Säsong 2 - here I come!
#1 - Amanda

Ååh, världens BÄSTA serie! Längtar såååå till de nya avsnitten på fredag!

Svar: Jag ska försöka skjuta upp att se det tills jag är ikapp men vi får väl se hur det går!
Carolina Edvinsson

#2 - Emilia

Åh, jag har också fastnat i Gilmore girls och mitt läsande har blivit ordentligt lidande. Är halvvägs in i säsong sex och det är ju bara SÅ bra, blir bara bättre och bättre!

Svar: Haha, välkommen in i klubben!
Carolina Edvinsson

#3 - Bokprinsessorna

Älskar Gilmore Girls, håller på att göra en omtitt på dem innan de nya avsnitten kommer har bara 1,5 säsong kvar nu! :D

Svar: Jag håller på med samma men jag planerade visst lite dåligt så är ju försent ute men men ;)
Carolina Edvinsson

#4 - Vargnatts bokhylla

Den är så bra

Svar: Håller med! :)
Carolina Edvinsson

#5 - Lottens bokblogg

Åh, vi har också sett den mer än en gång :-) Favorit!

Svar: Ja, den tåls att se om helt klart! :)
Carolina Edvinsson