Kommande recensioner
 
Den här veckan kommer det nog bara att dyka upp två recensioner. Emelie Schepps Märkta för livet köpte jag på bokmässan och En väktares bekännelser av Elin Säfström är faktiskt ett recensionsexemplar. Jag har varit lite kluven till att läsa just den sistnämnda, jag brukar ju gilla i princip allt som Gilla förlag ger ut men just den här kände jag inte riktigt var min grej. Men sedan läste jag recensioner om den på andra bokbloggar som också hade varit tveksamma till en början men som blev positivt överraskade. Så jag ville ge den en chans ändå! Vad jag tyckte om den kommer ni att få se i veckan!
 
 
#1 - Gunilla

Det är ofta bra med böcker som det inte finns några förväntningar på. De överraskar ofta på ett positivt sätt.

Svar: Ja, det är helt sant :) Tack för din kommentar!
Carolina Edvinsson