Lite julledigt
 
Idag hade jag mitt sista seminarium för det här året och det känns så skönt! Nu tar jag med andra ord lite julledigt. Passande nog fick jag äntligen hem de här böckerna från Adlibris också, de har tydligen haft lite leveransproblem har jag förstått av arga inlägg på Facebook. Eller inte så lite problem egentligen, det tog så pass lång tid att jag hade glömt bort att jag hade beställt böckerna. Men det gjorde inget för då fick jag ju nästan en lite för tidig julklapp! 

Mjölk och honung har jag redan läst på engelska men jag blev nyfiken på den svenska översättningen när jag såg att det var Sandra Beijer som hade översatt den. Och Fredrik Backman är alltid Fredrik Backman, ett måsteköp helt enkelt! De känns dessutom lagom långa just nu, orkar inte ta mig an en hel roman efter ett såhär långt läsuppehåll. Om jag läser åtminstonde en bok de kommande två veckorna så är jag nöjd! 

På återseende!