Har ni läsmål för helgen?
 
Hej allihopa! Blev lite sugen på att blogga om något annat än bara en vanlig recension så jag passar väl på när andan faller på. Igår fick jag hem det här recensionsexemplaret och jag är så glad! Vad jag än kommer att tycka om innehållet i boken så kommer i alla fall omslaget att göra så att den platsar i bokhyllan. Jag brukar inte bry mig så mycket om omslagen men tydligen har någonting hänt eller vänt. Ni får ursäkta min minst sagt usla mobilbild också, egentligen borde jag väntat med att fota tills det fanns dagsljus men jag kunde helt enkelt inte hålla mig igår kväll. Så då blev det såhär.
 
Annars då, jo jag planerar att äntligen läsa ut Fyrmästarens dotter av Ann Rosman. Det har minst sagt gått lite trögt med den boken. Har ni några läsmål nu i helgen? 
 
#1 - Bokprinsessorna

Ser bra ut. Just nu är jag i en lässvacka så planen för helgen är att försöka komma igång igen så alla sidor som läses blir bra tror jag haha :)

Svar: Så är det ju ibland, jag brukar läsa något seriealbum då och då för att ta mig ur sådana :)
Carolina Edvinsson