När törsten behöver släckas
 
Nu är den utläst! Jag lyckades inte spara den till helgen men det borde jag nog egentligen ha gjort, det är alltid lätt att vara efterklok. Jag började läsa den samma kväll som jag fick hem den men det är inte bra att läsa en bok som man så gärna vill komma in i och lämna allt annat utanför när orden börjar hoppa runt på sidan eftersom huvudet bara vill sova. Så idag tog jag nya tag och läste dagtid istället och boken blev plötsligt tusen gånger bättre. Såklart. Det var inte den bästa boken av författaren som jag har läst, var tvungen att tjuvkolla på vad jag skrev om den förra boken i serien och tydligen hade jag knappt tid att andas när jag läste den. Bra betyg alltså. Riktigt så gastkramande var inte den här så mycket kan jag säga redan nu. Men en utförligare recension dyker förhoppningsvis upp redan imorgon.