Nytt i bokhyllan

Det finns en fördel med långa leveranstider och det är att jag hinner glömma bort att jag har beställt och vad jag har beställt. Jag blev därför lite förvånad när jag fick en avi från Bokus att jag hade ett paket att hämta ut och här ser ni innehållet. En bok från bokrean, två pocketböcker och en klassiker. Bra gjort av mig ändå tyckte jag! 


#1 - Malin

Midnight har jag också tänkt läsa! :)

Svar: Jag vet knappt vad den handlar om men tycker att omslaget är så snyggt!
Carolina Edvinsson

#2 - Bokprinsessorna

Knacka på är riktigt bra annars kan jag tipsa om Herve Tullets böcker de är riktigt roliga både för barn och vuxen!

Svar: Jag recenserade hans nya Säg OH! här på bloggen för ett par dagar sedan men hade lite svårt för den. Har läst någon annan tidigare och den tyckte jag bättre om :)
Carolina Edvinsson