vecka 17

Måndag igen men det här är inte vilken vecka som helst utan min födelsedagsvecka! Ja, mer brukligt är kanske att man har en födelsedag men jag har bestämt att i år så har jag minsann en födelsedagsvecka. Jag har dock inget planerat så jag är lite rädd för att det kommer att rinna ut i sanden alltihop. Det får väl bli så i så fall, det är ju trots allt inte så kul att fylla år längre. Annars innehåller den här veckan besök av min mamma, spruta för lilla V och en födelsedag då som sagt. När det kommer till läsning så ska jag försöka mig på Macbeth av Jo Nesbø igen, sist jag försökte så var jag för trött så förstod inte ens de tre första sidorna jag läste. På nattduksbordet ligger Hunger av Roxane Gay som jag också ska försöka läsa ut eftersom det är ett bibliotekslån som någon annan tydligen också vill låna. Om jag inte ska skriva på min uppsats? Jo, det ska jag förstås också försöka göra.