Fredagsfråga - Läser just nu

Det är fredag och fredagsfråga och eftersom det är sommaredition så lyder den: Vad läser du just nu? Och när jag åkte ut till sommarstugan i ett par dagar så velade jag mellan dessa två. Valet föll till sist på Den goda dottern så den är nu utläst och jag har tänkt att ge mig på Trasdockan av Daniel Cole. Jag hoppas att den är en sådan bok som man inte vill sluta läsa. Vad jag tyckte om Den goda dottern kommer upp här på bloggen inom det närmsta. Ha en fin helg! 


#1 - A ROOM OF MY OWN

Den goda dottern har jag tänkt läsa så länge

#2 - Fröken Christina

Jag funderar alltid över titlar. Hur kommer de till? Trasdockan låter ju väldigt hemsk när en ser titeln.

#3 - Åsa

Två okända titlar för mig. Håller tummarna för att du fått tag på en bladvändare. ;)

#4 - Vargnatts bokhylla

Är lite nyfiken på Trasdockan så ska bli spännande att se vad du tycker om den! :)

#5 - Bokdamen

Trasdockan kände jag inte till, låter otäck, är den spännande?

#6 - Robert W

Att döma av omslagen verkar det vara blodiga historier ;)

#7 - Marie%20Eggimann

Trasdockan började jag på men tyvärr fastnade den inte, men jag får nog ta tag i den igen.