Fredagsfråga - Sommarläshög

Fredag och fredagsfråga! Det bästa med sommaren är ju nästan hur veckovill man blir, varje dag skulle liksom kunna vara fredag. Den här veckan lyder fredagsfrågan: Hur ser din sommarläshög ut? Och det blir lätt att svara på för jag har ingen. Jag har inte planerat alls vad jag ska läsa i sommar utan tar det som det kommer. Om jag skulle våga mig på en gissning så tror jag att det kommer att bli en del deckare i pocketformat från den egna bokhyllan. Det är sommar för mig.


#1 - Villa Frejas bokblogg

Så härligt det låter att ta läsningen helt sporadiskt.

#2 - Hanneles bokparadis

skönt att läsa oplanerat

#3 - Lottens bokblogg

Oplanerat är bäst för sommaren :-)

#4 - Robert W

Sommardeckare låter inte alls dumt.

#5 - Fröken Christina

Läsa böcker ur bokhyllan är aldrig fel :).

#6 - Boklysten

Deckare är perfekt att läsa på sommaren!

#7 - Åsa

Deckare är ju såklart toppen på sommaren. :)

#8 - Lena

Att ta vad man känner för är ju det bästa.

#9 - A ROOM OF MY OWN

för det mesta gillar jag att ha planerat, men jag kan även släppa planeringen och läsa något helt oväntat

#10 - Sara

Jag gillar att planera litegrann vad jag ska läsa men sen ändras det ju under tidens gång.