Glöm inte att söka sommarskurser
 
När någon frågar mig vad jag har för fritidsintressen brukar jag alltid nämna hunden och läsning men ett annat intresse som jag har som jag aldrig nämner är att läsa universitetskurser. Jag älskar det. Jag älskar känslan av att öka högskolepoängen och jag älskar känslan av att lära mig nya saker. (Även om jag gnäller lite över det ibland också såklart! Men vilken hobby är kul hela tiden?) Idag torsdag den 15 mars är det sista dagen för att anmäla sig till sommarkurserna men jag tror faktiskt att jag ska hålla mig borta från studier i sommar och bara vara ledig för en gångs skull. Eller jag hoppas att jag är ledig i alla fall, det förutsätter att jag klarar uppsatsen nu i vår. Jag har dock såklart kikat in utbudet och är trots allt lite sugen på Harry Potter och hans världar, Kreativt skrivande eller varför inte Kriminologi? Finns det någon mer som mig ute i cyberspace, någon som för alltid vill ha en fot i universitetsvärlden?




 
 
#1 - Malin

Jag försöker också alltid hålla på med någon kurs, vill alltid lära mig mer!

#2 - Nilmas Bokhylla

Haha känner SÅ igen mig!