Vecka 11

Ny vecka, igen! På ett sätt känns det som om det aldrig blir vår medan det på ett annat sätt känns som om veckorna springer iväg. Den här veckan har jag inget särskilt inplanerat utan min förhoppning är att jag ska komma vidare på min uppsats. Jag har hittills haft tre intervjuer vilket känns väldigt bra, så jag är i alla fall en bit på väg. 

När det kommer till läsningen så sa jag ju förra veckan att jag skulle läsa ut Carrie av Stephen King, vilket jag inte gjorde. Så den får hänga med även den här veckan. Jag vet faktiskt inte varför den inte blev läst, jag tror att det beror på att jag egentligen aldrig var så pepp på den utan bara tog den för att den såg tunn ut i bokhyllan. Jag är dock på god väg så den här veckan måste den både bli utläst och recenserad på bloggen, ska vi säga så?