Vecka 20

Idag är det måndag och jag är ledig! Jag har nämligen skickat in min uppsats inför handledningen imorgon så just idag finns det inte så mycket jag kan göra. På fredag är det inlämning och jag hoppas verkligen att det ska gå vägen. Då ska jag också sluta tjata om det för en stund. Sedan är det ju framställning och opponering och förmodligen efterföljande komplettering men sedan kanske jag äntligen är klar. Jag hoppas!

Den här veckans läsning kommer att bli Comedy Queen av Jenny Jägerfeld, jag började läsa lite i den igår och jag kan redan nu säga att det förmodligen blir en fullträff. Som väntat. När det kommer till recensioner så är Isbjörns kalsonger av Tupera Tupera på gång men annars så ligger den här veckan ganska öppet rent bloggmässigt. Vi får se vad det blir av det helt enkelt.