Saker min son behöver veta om världen
Titel:Saker min son behöver veta om världen
Författare: Fredrik Backman
Antal sidor: 202 (pocket)
Första mening: "Jag ber om din förlåtelse."
 
Det här är en bok från Fredrick Backman till en tvååring.
En bok från en far till sin son.
Om allt man behöver veta om världen.
 
 
Det här är en bok som värmer,
vsst är den humoristiskt skriven
men allra främst blir det en kärleksförklaring.
Till sonen, till hustrun, till föräldrarna.
 
Du kommer att sitta med ett leende på läpparna
medan du läser den här boken,
för läsa den kommer du att göra.
Det är en uppmaning.
 
Egentligen skulle jag vilja citera hela boken,
men det går ju inte,
så istället ber jag er att köpa den.
 
Jag har redan läst den, lånat den,
men jag kommer nog att köpa den ändå.
För det här är en av de finaste presenterna någon kan få.
 
För även småbarnsföräldrar har högst igenkänningsfaktor
så kommer alla som läser boken att uppskatta den.
Jag lovar.
 
Betyg: 5/5
 
Köp den här: Adlibris & Bokus
 
 
#1 - *malin*

Åh, den här boken står min vilja-ha-lista! Verkar så himla mysig.

#2 - Mia

Jag har inga egna barn men är en hängiven beundrare av Fredrik Backmans texter. Och den här boken är inget undantag. Den är helt fantastisk. Så jag håller med, ni som inte har läst den, köp den!