Paketöppning.
 
I paketet från Bokus som jag fick på posten igår fanns:
Vilhelm Mobergs Utvandrarsvit och
The night circus som jag har hört mycket bra om.
 
Moberg har jag väl egentligen inte hört så väldigt mycket om överhuvudtaget
men de böckerna passar ju in på årets klassikerutmaning
och när de dessutom gavs ut i nytryck på pocket fick det bli ett köp.
Och ja, de är faktiskt ganska snygga också.
 
 
 
 
#1 - Lena

Wow, de där omslagen till Utvandrarsviten är faktiskt riktigt snygga! Tror det blir att klicka hem dem någon gång.

Ser fram emot att se vad du tycker om Night Circus, velar lite om jag vill läsa den eller inte.

#2 - TinaO

Menåhvadaaaaaavvvviiiiiiiisssssssjagblir!!!!!! Det är ju så sjukt snygga!! Alltså, kollar ryggarna! *dreglar lite*

#3 - Bokbrus

Jag beställde också utvandrarsviten och mitt packet hämtade jag ut i lördags. Nu längtar jag till att börja läsa dom också :-)

#4 - Hanna

Åh vilken snygg utgåva av Mobergs böcker!

#5 - Hundöra

Mobergs böckerna .... mmmmm.... synd bara att jag tycker de är så tråkiga att läsa

Svar: Ja heh kan ju inte påstå att jag längtar jättemycket efter att få sluka dem ;)
Carolina Edvinsson

#6 - Anna

Ja, kan bara hålla med alla andra - Mobergböckerna var riktigt fina! Blev shoppingsugen nu!