Bokbloggsfråga - Lästid
 
 
När läser du oftast? I sängen innan du somnar, under resan till jobbet, på kvällarna istället för att titta på TV…? Hur gör du för att få tid för att läsa? Har du tillräckligt med lästid eller önskar du att du hade kunnat läsa mer? 
 
Jag läser oftast i sängen innan jag somnar. Ibland läser jag även på kvällen i soffan. Jag ser dock inte på TV så egentligen borde jag kunna läsa mycket mer än vad jag gör, för jag kan inte exakt peka på vad jag gör istället. Pluggar lite smått ibland eller egentligen väldigt sällan. Mestadels av tiden går nog åt till slösurfande tyvärr. Jag har fallit tillbaka i gamla vanor verkar det som. Jag känner att jag har tillräckligt med lästid men jag skulle behöva mer, för att hinna med alla de där böckerna som vill bli lästa! Men man måste väl göra lite annat här i livet också, har jag hört?
 
 
#1 - [Anna]

Jag man slösurfar väldigt mycket, skulle man inte följa bloggar, ha en egen blogg osv så skulle man nog hinna läsa mer :)