Månadsutvärdering - Juni
 

Böcker som lästes i juni: 
Ewa Christina Johansson - Tick Tack
Emelie Andrén - Nisse & Nora träffar djuren
Peter Lindström - Diamantkungen
Karin Slaughter - Bilder av henne
Ida Ömalm Ronvall - Säg nåt då!

Varav egna: 4
Varav lånade:

Bästa boken: Nisse & Nora träffar djuren
Sämsta boken: Diamantkungen

Antal köpta: 0

Kommentar: Min lästakt fortsätter att sina och jag läser allt mindre och mindre, hur ska jag kuna bryta trenden? 

Böcker som ej recenserades på bloggen: 
Annika Leone - Bara rumpor på stranden
Jakob Wegelius - Herr Balders hemlighet
Per Gustavsson - Den nya lekplatsen
Ester Roxberg - Vem kan hitta Putte?
Charlotte Habersack - Tryntrollet och björnen 
Eva Whitebrooke - Vi är monsterbarn
Stephanie Blake - Hur gör man bebisar?
Barbro Lindgren - Hajbarnet
Nathalie Ruejas Jonson - Ligg still! 
Lotta Olsson - Godnatt min nalle
David Henson - Cyklar är fantastiska
Sofia Rådström - Vänta, Sickan
Ann-Christine Magnusson - UppfinnarJohanna & Huttan
Jean Maubille - Är det du som har tuggat på min godnattsaga? 
Ellen Ekman - En elefant balanserade
Sanna Töringe - Tittin! Tittut!
Chris Haughton - Var inte rädd lilla krabba
Julia Hanson - Billie, Korven och Havet