Fredagsfråga: Påsk
 
 
Veckans fredagsfråga: Vad ska du göra i påsk?
 
Jag vet inte hur länge man räknar att påsk varar ens, tills på måndag? Jag och min pojkvän ska i alla fall först upp till mina föräldrar idag, där även min syster och systerdotter befinner sig, på lördag ska vi upp till hans föräldrar och på söndag ska vi hem igen. På måndag är det åter hårdplugg som gäller, C-uppsatsen har dragit igång samtidigt som jag jobbar fler timmar = Fantastisk kombo! Det kommer nog dock inte att bli så mycket tid över för läsning eller andra bokrelaterade ting. (Om jag inte "lånar" lite böcker hos någon utav dem) Jag känner på mig att vi kommer att äta i mängder däremot. Hoppas även på att SMHI följer sin tradition och har fel om väderprognosen, jag vill inte ha mer snö!
 
 
Ps. Glöm inte att delta i påsktävlingen som pågår i bloggen i det här inlägget, produkter till ett värde av 200 kronor står på spel!
 
 
 
 
#1 - Monika

Mat är en viktig del av påsken, gärna i sällskap av nära och kära.

#2 - Hundöra

Glad påsk! Vilken supersöt påskbild du har :)

För mig blir det plugg idag i försök att skriva klart en rapport och förhoppningsvis bara idag så jag kan ta ledigt resten av påsken ;)

#3 - Anette

En travel, men koselig påske med andre ord. Ha en flott helg og lykke til med lesningen, uansett hvilke bøker det blir :)

#4 - C.R.M. Nilsson

Mat brukar alltid vara viktigt i påsk :) Jag har turen nog att vara "befriad" från studier fram till på tisdag, så jag ska bara ta det lugnt.

#5 - Vargnatts bokhylla

Nej usch, snö har det varit nog av nu!

#6 - Mia Eggimann

Men va kul att ha släkt och vänner att hälsa på.
C-uppsats låter tufft men du fixar det säkert
Påskkram
Mia

#7 - How hollow heart and full

Det låter ändå som en trevlig påsk, trots att det inte blir någon läsning. Lycka till med C-uppsatsen!

Jag kommer ihåg att det var myyycket jobb men samtidigt ganska roligt ;)

#8 - Susanne

Låter som trevliga planer. Glad påsk!

#9 - Kajsa

Nej, snö har vi fått tillräckligt av. Fram med solsken och värme så den försvinner istället! Lycka till med C-uppsatsen!

#10 - Lena

God mat är ju aldrig fel. Mer snö låter inget vidare. Hoppas dom har fel!

#11 - Lottens Bokblogg

Det låter ju som en skön familjehelg!

#12 - Zelly

Jag är så över denna snö så det finns inte. Glad Påsk Carro :)

#13 - Henrik Johansson

Jag vill verkligen inte heller ha mer snö!

#14 - Freja

Jag har ledigt hela påsken, även i morgon, men har inte alls läst lika mycket som jag hoppats... Lycka till med uppsatsen!