En bok som helt gått mig förbi
 
Jag visste inte att författarparet bakom trilogin om Victoria Bergman har kommit med en ny bok, visste ni? Jag gillade ju både Kråkflickan, Hungerelden och Pythians anvisningar som är böckerna i den tidigare trilogin så jag borde ju faktiskt ha hållt bättre utkik efter denna men bättre sent än aldrig. Jag har alltså inte så bra koll på utgivningen som jag vill tro. Här hittar ni Glaskroppar som verkar vara en del i en ny trilogi, gillar sådant. 
 
 
#1 - Vargnatts bokhylla

Jag har blivit nyfiken på den där lite tack vare omslaget som skrämmer livet ur mig :P

Svar: Haha, ja det speglar nog innehållet ganska väl också om man ska se till deras tidigare böcker ;)
Carolina Edvinsson

#2 - [

Ja den här har jag totalt missat!

#3 - Monika

Den har gått mig helt förbi. Men jag borde nog läsa Pythians anvisningar innan jag börjar på en ny serie :)

Svar: Åh har du den kvar? Den måste du ju läsa :)
Carolina Edvinsson

#4 - Mia Eggimann

Jo det hade jag koll på, undrar vad det handlar om denna gången.
Mia

Svar: Jag ser fram emot att läsa den så småningom! :)
Carolina Edvinsson